KASIM 2024 ATAMASIYLA İLÇEMİZE ATANAN SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERDEN GÖREVE BAŞLAMA SIRASINDA TALEP EDİLECEK BELGELER
1308
12:28
03.12.2024

Güvenlik Soruşturması Süreci: Ataması yapılan öğretmen adayları Güvenlik soruşturmanız Bakanlığımız tarafından başlatılmış olup, sonuçlandığında İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüz tarafından sizlere gerekli bilgilendirme yapılacak ve sözleşme imzalamaya davet edileceksiniz. Güvenlik Soruşturması olumlu sonuçlanan adaylara; başvuru sırasında beyan ettikleri telefon numaralarına göreve başlamaya ilişkin kısa mesaj veya telefon ile bilgi verilecektir. (Güvenlik soruşturması tamamlanmadan evrak teslimi yapılmayacaktır.)

Göreve başlamaya ilişkin bilgi mesajı alan aday, aşağıda istenilen belgelerin asılları veya onaylı birer fotokopileri ile beraber İl Milli Eğitim Müdürlüğüne uğramadan atandığınız İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüze doğrudan gelerek görevlerine başlayabilirler. Vekaletten göreve başlatma kesinlikle yapılmayacaktır.

Güvenlik Soruşturması Tamamlandıktan Sonra İstenecek Evraklar

  1. Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin aslı veya onaylı örneği,
  2. Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı / Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği,
  3. Yurt Dışındaki Yükseköğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen Yükseköğreniminin ve Pedagojik Formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi,
  4. Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belgenin aslı veya onaylı örneği (Bu belge Pedagojik Formasyon belgesi yerine kullanılamaz.), istenecektir.
  5. Kimlik Fotokopisi.
  6. Son altı ay içinde çekilmiş fotoğraf (6 adet Biyometrik)
  7. Güncel tarihli Adlî Sicil Kaydı.
  8. Elektronik Başvuru Formu (Mülakat için alınan form) - Onaylı veya Onaysız
  9. Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmi yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi,
  10. Sağlık durumu yönünden Öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü hastaneden alınacak olan Sağlık Kurulu Raporu.
  11. Erkek Adaylar İçin Askerlik Durum Belgesi
  12. Mal Bildirim Beyannamesi ( Not: Tek sayfa halinde önlü-arkalı olacaktır.) Formu İndirmek için tıklayınız... /meb_iys_dosyalar/2024_12/03105051_mal_bildirimi_formuyenii.pdf
  13. Hizmet Sözleşmesi ( Not: Tek Sayfa Halinde Önlü Arkalı olacaktır. 1. Boşluk Okul İsmi 2. Boşluk Branş 3. Boşluk Adı Soyadı  tarih Kısımları Boş bırakılacaktır.  /meb_iys_dosyalar/2024_12/03110057_hizmetsozlesmesi20242025.docx
  14. Aile Bildirim Formu --------   /meb_iys_dosyalar/2024_12/03110127_ailebildirimformu.doc
  15. Personel Bilgi Formu ------- /meb_iys_dosyalar/2024_12/03110150_personelbilgiformu20242025.docx
  16. Kamu Görevclileri Etik Sözleşmesi ------ /meb_iys_dosyalar/2024_12/03110745_kamugorevlilerietiksozlesmesi2025.docx
  17. 2 adet Özlük Dosyası
  18. Uludere Ziraat Bankasından açılacak olan hesabın IBAN Numarası.(Uludereye geldiğinizde bankadan ilk iş olarak hesap açılması gerekmektedir.)
  19. Yukarıdaki evrakları hazırlarken 1 asıl, 1 fotokopi 2 dosya halinde hazırlanacaktır.

NOT: Bütün Evraklar Mavi Kalemle doldurulacaktır. 

Yayın Tarihi: 03.12.2024